czwartek, 28 marca 2013

Bowling z Beatlesami ;)

Uffff, jest Wielki Tydzień - są mini ferie. Żeby to uczcić i odreagować wybrałam się z moją kumpelą z ławki do kręgielni, towarzyszyli nam wiernie "koledzy" z mojego ulubionego zespołu The Beatles. Fajnie było, cała sala dla nas, wygląda na to, że tylko my wpadłyśmy na pomysł, żeby zamiast pomagać w świątecznym sprzątaniu, porzucać kulą ... :) Jakość zdjęć jest średniawa, ale niestety fatalne było oświetlenie, moja lampa błyskowa poległa.



 START :)

 Rozgrzewka.


 Ech, ta lewostronna siła przyciągania ;)

 Hahahaha

 Miejcie się na baczności kręgle....

 Rzucam!

 .....

 Strike !!!!

 Hurrrra !!!

 Na odmianę razem


"w Zespole";)



Ja:
Bluzka - Pull&Bear
Jeansy - Stradivarius
Buty - Kręgielnia ;)

Wiktoria:
Koszula - Pull&Bear
Jeansy - Pull&Bear



Pozdrawiam Was cieplutko
Laura



1 komentarz:

  1. Nono ,świetnie było trzeba to powtórzyć c:
    Świetny blog ♥

    OdpowiedzUsuń